Generelt

Betaling

Andersnedergaard.dk ejes og drives af:

Nedergaard Health Consult (CVR: 29655103)
Nannasgade 1, 1.
2200 København N
Telefon: +45 51365273
Mail: afn@andersnedergaard.dk

Andersnedergaard.dk tager mod VISA, VISA Electron og Mastercard og bruger en godkendt betalingstjeneste, der beskytter dine kortoplysninger mod misbrug.

Alle priser på hjemmesiden er angivet i danske kroner, DKK, inklusive moms, med mindre det er en momsfri vare eller ydelse, hvor det vil være specificeret på varen.

Generelt om salg af fysiske varer

Alle fysiske varer sendes fra:

Nedergaard Health Consult
Schillerhuset
Nannasgade 28
2200 København N
Danmark

Vi pakker og sender varer hver mandag, så der må påregnes op til 10-12 dages leveringstid, afhængigt af hvornår ordren er indgivet.

Beløbet for varen og transport reserveres på dit kort i det øjeblik, ordren afgives i webshoppen, men beløbet trækkes først, når varen bliver pakket og sendt.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet/ydelsen. Nedergaard Health Consult dækker returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Nedergaard Health Consult
Schillerhuset
Nannasgade 28
2200 København N
Danmark

Der modtages ikke pakker til reklamation sendt per efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop og forsendelsen und til kunden. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager varen. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på afn@andersnedergaard.dk. Du kan gemme denne formular i google drive og udfylde den digitalt og sende den via mail, eller udprinte denne formular og sende den fysisk. Ligemeget, hvilken løsning du vil benytte, skal du i meddelelsen gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Returvarers stand og beløbsrefusion

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Særlige forhold vedrørende salg af Myocclusion okklusionstræningsudstyr

Okklusionstræningsudstyr fra Myocclusion bruges på eget ansvar og efter de på hjemmesiden og i indlægssedlen specificerede vejledninger, herunder:

  • Udstyret må KUN bruges på arme og ben.
  • Man skal aldrig anlægge mere end 10 minutters sammenhængende okklusion.
  • Såfremt der optræder svimmelhed eller åndenød, der varer mere end få minutter, skal der straks søges læge, ligesom ved smerter i arme eller ben i timerne efter brug, der ikke kan tilskrives almindelig træning.

Salg af foredrag og foredragsbilletter

Der er jf. købeloven ikke fortrydelsesret på foredragsbilletter og korte kurser med angivet dato og tid.

B2B salg af foredrag

Opgaven

Når vi modtager en ny opgave, udarbejdes der en beskrivelse af foredraget. Beskrivelsen, der fremsendes skriftligt til klienten via e-mail, indeholder informationer om hvad foredraget skal indeholde, samt hvordan der skal afregnes. Når du bekræfter og godkender den tilsendte beskrivelse, accepterer du aftalen.

Ved aflysning

Hvis foredraget aflyses kortere end 1 uge før foredragets afholdelse, kompenseres jeg ved foredragets fulde pris, hvis foredraget aflyses 3 uger eller kortere før afholdelsen, kompenseres jeg ved 50% af foredragets pris.

Hvis jeg har forfald, koster det naturligvis ikke kunden noget og jeg booker gerne en ny tid (det er heldigvis ikke sket endnu).

Kompensation for transport og overnatning

I stedet for afregning ved km takster, eller refusion af bilag, forbeholder jeg mig ret til at bruge faste transporttakster, betinget af hvor i landet det er. Taksterne, er som følger:

Jylland 2000
Fyn 1500
Sjælland udenfor hovedstadsområdet 500
(beløbene er i DKK eks moms)

Såfremt foredraget skal starte før kl 11 i Jylland, før kl 10 på Fyn, efter kl 10 i Jylland, eller efter kl 11 på Fyn pålægges 1000 kroner til at dække udgifter i forbindelse med overnatning.

Salg af digitale produkter

Der er 14 dages retur- og fortrydelsesret på digitale produkter, herunder e-bøger, lydbøger og videoer, såfremt det digitale produkt ikke er downloadet (der ikke er klikket på linket).

Der ydes ikke fortrydelsesret på e-bøger, lydbøger til download eller kurser, såfremt der er klikket på linket og download er påbegyndt.

Du har selvfølgelig reklamationsret såfremt der er noget galt med produktet.

Salg af kursus- og campbilletter

Der er jf. købeloven ikke fortrydelsesret på kortere kurser med specificeret dato og tid. Da alle de kurser, der sælges via andersnedergaard.dk falder under denne beskrivelse, fastholder vi os ret til i udgangspunktet af afvise fortrydelser. Men vi bytter gerne en billet til en anden, hvis muligt. Skriv på afn@andersnedergaard.dk, hvis du har købt en forkert billet eller har forfald på anden vis.

Salg af personlig træning

Salg af personlig træning, der involverer fysiske møder med instruktion i legemsøvelser, til privatpersoner, er i udgangspunktet momsfri, hvorfor priserne er angivet uden moms.

Da personlig træning er en tjenesteydelse, er der ikke 14 dages fortrydelsesfrist, ligesom man heller ikke kan kræve reklamation.

Hvis du har bestilt en fysisk session kan du indtil 48 timer bede om at få flyttet den til en anden dag og tid, men hvis der er mindre end 48 timer til, er aftalen bindende.

Såfremt jeg har forfald, eller bliver nødt til at flytte aftalen, vil jeg i udgangspunktet gøre opmærksom på det mindst 48 timer inden. Er det ikke muligt, vil jeg kompensere med en rabatkode på 500 kroner (eks. moms).

Salg af træningsydelser på abonnement

Vi sælger ydelser, hvor man har faste ugentlige eller månedlige fysiske en-til-en træninger sideløbende med løbende opfølgning og tracking af resultater.

Når man køber en ydelse med en abonnementsaftale vil man modtage en mail med bekræftelse, beskrivelse af ydelsen, samt de nedenstående handelsbetingelser.

Bindingsperiode

Personlig træning og sundhedscoaching solgt med en abonnementsaftale, sælges med en bindingsperiode 3 måneders varighed.

Opsigelse

Man opsiger aftalen ved at sende en mail, hvoraf intention om at opsige aftalen klart lyder, på afn@andersnedergaard.dk. Ved opsigelse, løber aftalen nærværende måned ud. Hvis der i løbet af de første to måneder sendes en opsigelse, træder den først i kraft efter de første to måneder, så de 3 måneders minimums varighed bruges helt op.

Salg af konsulentydelser

Opgaven

Når vi modtager en ny opgave, udarbejdes der en beskrivelse af opgaven. Beskrivelsen, der fremsendes skriftligt til klienten via e-mail, indeholder informationer om opgavens karakter, samt hvorledes opgaven vil blive afregnet.

Accept og Fortrydelsesret

Når du bekræfter og godkender den tilsendte opgavebeskrivelse, acceptere du aftalen. Hvis du er privatkunde giver du ligeledes samtykke til at udførelsen af tjenesteydelsen påbegyndes inden udløb af de 14 dages fortrydelsesret, og at du efter påbegyndelsestidspunktet ikke kan fortryde aftalen, jf. forbrugeraftaleloven.

Klagemuligheder – oversigt og links

Har du en klage over en ydelse eller et produkt købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/